Bij De MediaVilla mocht ik meedraaien met verschillende projecten die een social media component hadden. Dat wil zeggen dat er voor de opdrachtgevers een online marketingplan of social media-strategie opgeleverd moest worden. Het marketingplan werd vaak door De MediaVilla zelf uitgevoerd.
De MediaVilla is het toonaangevende pr/communicatie- en marketingbureau voor merken, mensen en organisaties die een relatie hebben (of wensen) met kunst, cultuur, entertainment, design en media.
Hieronder enkele van de opdrachten die ik bij De MediaVilla heb uitgevoerd.
Social media-strategie voor de Koninklijke Schouwburg
Ik mocht meewerken aan de social media-strategie voor de Koninklijke Schouwburg (KS). Zodoende kon ik de probleemstelling van mijn stageopdracht aan dit project koppelen. De social media-strategie voor de KS kon ik gebruiken als onderzoekscase. Ik heb meegewerkt aan de ontwikkeling van het communicatieplan, de strategie voor het inzetten van social media en de uitvoering van social media-strategie.
PR-stunt voor De MediaVilla
Ik mocht de fotografie verzorgen voor deze happening op de Uitmarkt 2011 voor het binnenhalen van nieuwe klanten voor De MediaVilla.
- Opdrachtgevers: De MediaVilla/Koninklijke Schouwburg Den Haag
- Datum: mei – oktober 2011